Azala
Liburua Eskuragarri

Joko eta ekintza komunikatiboak hizkuntz klasean / François Weiss ; [itzultzailea Boni Urkizu]

Lan hau irakaskuntza ertainetan eta helduen irakaskuntzan ahozko adierazpena, eta zenbaitetan idatzizkoa, errazteko teknika eta ekintzen lanketa, esperimentazio eta praktikaren bilduma da. Frantsesa bigarren hizkuntza eta hizkuntza arrotz gisa irakasten aritzen direnei ekintza eta teknika hauek erabiltzeko gogoa sortu nahi genieke, beren publikoari eta irakaskuntzako beharrei egokituz. Gure ikasleak Frantzian edo beren herrian (frankofonoekiko harremanetan) izango dituzten komunikazio-egoeretako arazoei aurre emateko trebatzea nahi baldin badugu, beharrezko da, haien mesedetan, entrenamendu baliagarri eta suspergarria emango dieten egoerak sortzea. Eta hori ikasgelako esparru estu eta artifizialean. Horra, bada, gure helburua. Azpimarratzekoa da: liburu honetakoak ez direla eskolako ariketak, emaitza zehatz bakarra emango duten horietakoak, ez direla ikasle bakoitzari neurtu edo kalifikatuko zaizkion ariketak, gehienetan taldekako eta klase osoaren lana dela. Garrantzi handia du, beraz, klasean askatasuna eta elkarrekiko konfidantza-giroa sortzeak, lehiakeriarik gabekoa, ahalik eta komunikazio egokienean elkarrizketa eta harremanak errazteko.

Zerrenda:
Egile nagusia: Weiss, François
Erakunde egilea: HABE
Egilea(k): Urkizu, Boni
Argitaratua: Donostia : HABE, L.G. 1986
Bilduma: Itzulpen saila (HABE) ; 12
Gaia:
Generoa / Forma: Monografiak
Loturak: Argitaletxearen webgunea (HABE)
Argitaletxearen webgunea
Sinopsia:Lan hau irakaskuntza ertainetan eta helduen irakaskuntzan ahozko adierazpena, eta zenbaitetan idatzizkoa, errazteko teknika eta ekintzen lanketa, esperimentazio eta praktikaren bilduma da. Frantsesa bigarren hizkuntza eta hizkuntza arrotz gisa irakasten aritzen direnei ekintza eta teknika hauek erabiltzeko gogoa sortu nahi genieke, beren publikoari eta irakaskuntzako beharrei egokituz. Gure ikasleak Frantzian edo beren herrian (frankofonoekiko harremanetan) izango dituzten komunikazio-egoeretako arazoei aurre emateko trebatzea nahi baldin badugu, beharrezko da, haien mesedetan, entrenamendu baliagarri eta suspergarria emango dieten egoerak sortzea. Eta hori ikasgelako esparru estu eta artifizialean. Horra, bada, gure helburua. Azpimarratzekoa da: liburu honetakoak ez direla eskolako ariketak, emaitza zehatz bakarra emango duten horietakoak, ez direla ikasle bakoitzari neurtu edo kalifikatuko zaizkion ariketak, gehienetan taldekako eta klase osoaren lana dela. Garrantzi handia du, beraz, klasean askatasuna eta elkarrekiko konfidantza-giroa sortzeak, lehiakeriarik gabekoa, ahalik eta komunikazio egokienean elkarrizketa eta harremanak errazteko.
Jatorrizko izenburua:Jeux et activités communicatives dans la classe de langue
Bibliografia-oharra, etab.:Bibliografia: 125.-126. or.
Deskribapen fisikoa:126 or. ; 22 cm
ISBN:84-7542-395-7 (12. alea)
84-7542-193-8 (Itzulpen Saila)