Metodologia berritzaileak Haur Hezkuntzan [Interneteko baliabidea]

Pedagogia berriek umea ulertzeko, haren beharrak asetzeko eta hezteko modu ezberdinak erakusten dizkigute. Berri erabiltzen da, indarrean dagoen pedagogiarekin alderatuz gero, gutxiengoa osatzen dutelako. Ohiko hezkuntzak dituen gabeziak asetzeko erabiltzen dira. Argi dago eskolaren inguruko eztabaida aspaldikoa dela: zertarako den eskola, gizartean izan behar duen eragina, zelan hezi behar den, ikasleek zer trebetasun bereganatu behar duten… Eta, irakasleen lanari dagokionez, milaka zalantza eta gogoeta egiten dira: betebeharrak egoki burutzen diren, ikasleei dena eginda ematen zaien, autonomia kentzen zaien… Eguneroko lanean baliabide, kontzeptu, egitura anitz erabiltzen da, baina askotan ez da ezaguna haien jatorria eta zergatia. Horregatik, ezinbestekoa da garaiko korronte pedagogiko garrantzitsuenak ezagutzea, eguneroko praktikan identifikatzeko eta irakaste-ikaste prozesuari zentzua emateko.

Zerrenda:
Egile nagusia: Rodríguez, Ana
Egile korporatiboa: IRALE (2015-2016 ikasturtea) ; R-400
Formatua: Liburua
Argitaratua: Gasteizko IRALE www.irale.hezkuntza.net , 2016
Gaia
Generoa / Forma IRALEko materialak
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Joan material honetara
Adina / Maila: Interesgarria HH-ko irakasleentzat, metodologia berritzaileen nondik-norakoa izan dezaten.

Internet

Argitaletxearen webgunea
Joan material honetara
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza INTERNETEKO BALIABIDEA Eskuragarri  Eskatu EK16100966