Bigarren Hezkuntzan tutoretza-saioetan musika erabiltzen [Interneteko baliabidea] / Aintzane Arana
Esku artean duzun lan honek musikan oinarritutako hainbat jarduera proposatzen ditu oinarrizko zehar-konpetentziak lantzeko Bigarren Hezkuntzako tutoretza-saioetan.Ikasleek askotan eskatzen dute musika entzutea tutoretza-saioetan. Ikasleen eskaera hori aprobetxatu nahi da, saio horietan landu beharreko eduki batzuk musikaren bitartez lantzeko. Izan ere, musikak ikasle guztiei ematen dienez aukera jardueretan arrakastaz parte hartzeko, ikasle nerabeen autoestimua eta taldeko harremanak hobetu ditzake. Eta horiek dira, hain zuzen ere, tutoretza-saioetan landu beharreko edukietako batzuk.Lan honek bi zati nagusi ditu. Lehenengo zatian, proposamenaren oinarri teorikoa azaltzen da, lau ataletan: Ikasle nerabeekin lanean; Musika, gure kulturaren zutabea; Tutoretza, oinarrizko zehar-konpetentziak lantzeko esparru aproposa, eta Musikan oinarritutako tutoretza-saioak. Bigarren zatian datoz tutoretza-saioetan erabiltzeko proposatutako zortzi jarduerak.
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Eibar :
www.irale.hezkuntza.net,
2018
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2017-2018 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Musika Tutoretza-saioak |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak Interneteko baliabidea |
Loturak: |
Joan material honetara (Word) Joan material honetara (PDF) Argitaletxearen webgunea |
Adina / Maila: |
DBH, 1.-4. mailak |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK18020437 |