Ingurunea aldatzeko ideiak : [Unitate didaktikoa - Lehen Hezkuntza]
Jarduera-sekuentzia honen bidez, ikasleak inguruneari buruzko gogoetasentikorra egitera eraman nahi ditugu; begiratu, behatu, ezagutu, identifikatu,interpretatu eta proposatzera, besteak beste.Ikasleek gogoeta egingo dute ibili ohi diren tokiaz, hainbat artistak egindakoproposamen eta hausnarketak ezagutu eta aztertuko dituzte, beste pertsonabatzuek egindako proiektuak baloratuko dituzte eta, horretan oinarrituta, ibiliohi diren tokietan aldatzeko modukoak diren alderdiak aurkituko dituzte,horren zergatia justifikatuko dute eta aldatzeko proposamena ere egingodute.Jasotzen duten informazioa barneratzea da kontua, horrekin hitz egitea etaaldaketa-proiektu bat pentsatzea; proiektu hori grafikoki gauzatu ez ezik,ezagutarazi ere egin beharko dute.Hartarako, hamar lansaiotan garatu beharreko hainbat jardueratan antolatudugu sekuentzia. Jarduera horien bidez egin beharreko lanak oinarrizkokonpetentziak neurri handiago edo txikiagoan garatuko ditu.
Egile korporatiboa: | ; |
---|---|
Argitaratua: |
Bilbo
: Berritzegune Nagusia
, [?]
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
Interneteko baliabidea
Curriculumeko baliabideak Eduki digital didaktikoak |
Loturak: |
Joan material honetara Ikusi unitate didaktikoaren PDFa Ikusi materiala Berritzegune Nagusiaren webgunean |
Adina / Maila: |
LMH, 6. maila |

Internet
Joan material honetara
Ikusi unitate didaktikoaren PDFa
Ikusi materiala Berritzegune Nagusiaren webgunean
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK19060233 |