Gernika, laborategi esperimentala (unitate didaktikoa) [Interneteko baliabidea] / Sabin Ibazeta Lertxundi
Gernikaren bonbardaketa esperimentu bat izan zen; izuaren laborategian diseinatutako eta gauzatutako esperimentu ankerra, hain zuzen ere. Ondoren etorri zen diktadurak ezarritako isiltasunak eta denboraren igarotzeak pasarte hura historiaren anekdota gisa utzi du belaunaldi berrientzat. Material didaktiko hau hutsune hori betetzen laguntzera dator. Bonbek txikitutako eta haien hedatze-uhinek barreiatutako bizitza zatiak batu eta kontakizun kaleidoskopikoa eraikiko dugu. Esperimentazioaren bidez, memoria historikoari lekua egingo diogu eskolan. Horretarako, memoria zer den garatu eta harekin estu lotuta dauden hainbat atal landuko ditugu, diziplinarteko ikuspegia emanez. Historiak eta arteak, adibidez, eskutik helduta egingo dute bidaia; izan ere, Gernikaren bonbardaketa eta Guernica margolana material didaktiko honen leitmotiva dira. Ikasleak, ikerketa eta esperimentazio bidez, orduko gertakizunen barrunbeetan sartuko dira eta, arakatze-lana egin ostean, beren memoria osatuko dute.
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Bilbo :
www.irale.hezkuntza.net,
2019
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2018-2019 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Batxilergoa Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Mundu Garaikidearen Historia Geografia eta Historia |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak Interneteko baliabidea Unitate didaktikoak |
Loturak: |
Joan material honetara Argitaletxearen webgunea |
Adina / Maila: |
DBH, 4. maila; Batxilergoa |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK19070013 |