Musikaren entzuketa aktiboa [Interneteko baliabidea - Webgunea] : entzunaldi baten iruzkina egiteko argibideak / Palmira Irisarri Diaz
Webgune honen bitartez, lagundu nahi diegu ikasle eta irakasleei zenbait sormen-lan ulertzeko, aztertzeko eta balioesteko oinarriak lortzen, haien iritzi estetikoak funtsatzen ikas dezaten eta irizpide sendoak izan ditzaten askotariko kultura- aukeretara iristeko. Horretarako, entzuketen iruzkinak egiten ikasteko erremintak eskaintzen dizkiegu: alde batetik, oinarri teorikoa (musikaren elementuak, aldi historiko bakoitzeko musika-estiloak eta testuinguru historikoa); eta, bestetik, adibide praktikoak eta ariketak.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Bilbo :
www.irale.hezkuntza.net,
2019
|
Bilduma: |
IRALE (2018-2019 ikasturtea)
R400 |
Hezkuntza-etapa: |
Batxilergoa |
Ikasgaia: |
Musikaren eta Dantzaren Historia |
Generoa / Forma: |
Interneteko baliabidea
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak EIMAk onetsitako materialak Eduki digital didaktikoak |
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea Joan material honetara (EIMA Katalogoa) |
Adina / Maila: |
Batxilergoa, 2.maila |
Sinopsia: | Webgune honen bitartez, lagundu nahi diegu ikasle eta irakasleei zenbait sormen-lan ulertzeko, aztertzeko eta balioesteko oinarriak lortzen, haien iritzi estetikoak funtsatzen ikas dezaten eta irizpide sendoak izan ditzaten askotariko kultura- aukeretara iristeko. Horretarako, entzuketen iruzkinak egiten ikasteko erremintak eskaintzen dizkiegu: alde batetik, oinarri teorikoa (musikaren elementuak, aldi historiko bakoitzeko musika-estiloak eta testuinguru historikoa); eta, bestetik, adibide praktikoak eta ariketak. |
---|---|
Finantzaketa: | IRALE. R400. (2013-2014) Irale - R-400 ikastaroa (2013-2014) |
Deskribapen fisikoa: | Webgunea (Google sites) |
Hizkuntza-onespena: | 2019/03/05 |
Adina / Maila: | Batxilergoa, 2.maila |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2019/03/05 |