Azala
Liburua

Robotika eta programazioa [DBH-2] : proposamen didaktikoa : eraiki eta programatu LEGO Mindstorms Education EV3

Teknologia eta robotika gero eta gehiago dira gure egunerokoaren parte. Ikasleak eta irakasleak, erabiltzaile gisa, askotan aritzen dira interakzioan gailuekin; hala, aginduak ematen dizkiete, prozesuak ordenatzen dituzte eta, konturatu ere egin gabe, haien esku uzten dituzte beren zereginak errazten dituzten ekintzak. Hori dela eta, beharrezkoa da irakasleari proposamenak eskaintzea, bere ikasleei gailu horiekin nola jardun erakuts diezaien eta programazioaren hizkuntza ezagutarazi; hala, gailu horiek duten hezkuntzarako potentziala aprobetxatzen da. Benetako objetuen programazioaren hastapenekin, ikasleengan hainbat prozesu mental eta trebezia sustatzen ditugu, bai eta adierazteko eta komunikatzeko modu berri bat ere. Ikasketa horri DBKko lehen mailetan ematen zaio hasiera, programazio lengoaia grafikoen eta sinpleen bidez. Hasieran ez da beharrezkoa erabiltzen den lengoaiaren sintaxia kontuan hartzea. Lehen hurbilketa horiek oinarri aproposa dira pentsamendu konputazionala, abstrakzio gaitasuna, problemak ebazteko estrategiak eta soluzioak bilatzeko algoritmoen diseinua garatzeko.

Zerrenda:
Egile nagusia: Cortés Rodicio, Daniel
Erakunde egilea: Elhuyar Hizkuntza eta Teknologia
Beste egile batzuk: García Palacios, Pablo ; Colera Cañas, Ramon
Argitaratua: Amorebieta-Etxano : Ibaizabal , 2019
Saila: Next Robotika Ibaizabal
Gaia
Generoa / Forma Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Adina / Maila: DBH 2.maila

Internet

Argitaletxearen webgunea
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza DBH-2 TEK 17 19 Eskuragarri  Eskatu EK19110146
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza DBH-2 TEK 17 19 Eskuragarri  Eskatu EK19110145