Azala
Liburua Eskuragarri

Robotika eta programazioa [DBH-2] : proposamen didaktikoa : eraiki eta programatu LEGO Mindstorms Education EV3 / egileak, Daniel Cortés Rodicio ; gainbegiratzaile teknikoa, Pablo E. García Palacios ; [barruko marrazkiak, Ramón Colera ; itzulpena, Elhuyar Hizkuntza eta Teknologia]

Teknologia eta robotika gero eta gehiago dira gure egunerokoaren parte. Ikasleak eta irakasleak, erabiltzaile gisa, askotan aritzen dira interakzioan gailuekin; hala, aginduak ematen dizkiete, prozesuak ordenatzen dituzte eta, konturatu ere egin gabe, haien esku uzten dituzte beren zereginak errazten dituzten ekintzak. Hori dela eta, beharrezkoa da irakasleari proposamenak eskaintzea, bere ikasleei gailu horiekin nola jardun erakuts diezaien eta programazioaren hizkuntza ezagutarazi; hala, gailu horiek duten hezkuntzarako potentziala aprobetxatzen da. Benetako objetuen programazioaren hastapenekin, ikasleengan hainbat prozesu mental eta trebezia sustatzen ditugu, bai eta adierazteko eta komunikatzeko modu berri bat ere. Ikasketa horri DBKko lehen mailetan ematen zaio hasiera, programazio lengoaia grafikoen eta sinpleen bidez. Hasieran ez da beharrezkoa erabiltzen den lengoaiaren sintaxia kontuan hartzea. Lehen hurbilketa horiek oinarri aproposa dira pentsamendu konputazionala, abstrakzio gaitasuna, problemak ebazteko estrategiak eta soluzioak bilatzeko algoritmoen diseinua garatzeko.

Zerrenda:
Egile nagusia: Cortés Rodicio, Daniel
Erakunde egilea: Elhuyar Hizkuntza eta Teknologia
Egilea(k): Colera Cañas, Ramon ; García Palacios, Pablo
Argitaratua: Amorebieta-Etxano : Ibaizabal , 2019
Bilduma: EIMA 1 (2019ko deialdia)
Next Robotika Ibaizabal
Hezkuntza-etapa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH)
Ikasgaia: Teknologiak
Gaia:
Generoa / Forma: EIMAk onetsitako materialak
Curriculumeko baliabideak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Adina / Maila: DBH 2.maila

Antzeko izenburuak