Arkitektura Haur Hezkuntzan : konfiantzaren pedagogia / [proiektuaren koordinatzailea, Aitor Axpe Oyanguren ; egile nagusiak, Aitor Axpe Oyanguren, Rafael Cristobal Baldor]
Haur Hezkuntzan zenbait urtetako ibilbidea egina dugu konfiantzaren Pedagogia praktikatzen. Urteotan zehar egiaztatu ahal izan dugunez, haurraren garapen integralerako espazioak sekulako garrantzia du. Bistakoa egin zaigu hezkuntza-eraldaketan metodologia eta arkitektura batera doazela gure iraskuntza-prozesuari modu egokian erantzun ahal izateko. Horren ondorioz, liburu honetan jaso nahi izan ditugu 0 eta 6 urte bitarteko haurrentzako espazioak diseinatzerakoan eta eraikitzerakoan, Konfiantzaren Pedagogiaren ikuspegitik kontuan hartu behar diren aspektuak. Ikastola bakoitzaren espazioak bere ezaugarriak ditu, azaleraren lerrokatze kardinalari (luzetarakoa edo zeharrekoa), sarrera-irteerei, solairuaren altuerari eta solairu bakarreko edo biko modalitateari dagokionez. Horregatik, emango ditugun jarraibideak gidalerro soilak izango dira, arkitektoek eta barne-egituren diseinatzaileek Konfiantzaren Pedagogiaren araberako espazioak sor ditzaten. Izan ere, behin eta berriro azpimarratzen dugun ideia da planteamendu arkitektonikoak planteamendu pedagokioaren esanetara egon behar duela eta ez alderantziz.
Zerrenda: