Aro Modernoko eta Garaikideko gatazkak Ezkerraldean (arazo-egoera) [Interneteko baliabidea - Webgunea] / Gorka Salces Alcalde
Proiektu honek hutsune bikoitza betetzea du xede. Alde batetik, Euskal Herriko historiari lotutako edukiak lantzeko orduan baliabide-eskasiaren ondorioz irakasleok ditugun arazoak konpontzeko ekarpen xumea egin nahi du. Bestetik, aipatutako hutsunea arazo-egoeren metodologian oinarritutako unitate didaktikoak landuz betetzea du helburu. Horretarako, DBHko 4. mailan Geografia eta Historia irakasgaian jorratzen den marko kronologikoaren baitan Euskal Herrian jazotako zenbait gatazka (1718ko matxinada, Karlistaldiak eta Gerra Zibila) tokikotasunetik abiatuta landu ditut, ikasleei lehen eta bigarren mailako iturrien erabileran oinarrizko trebakuntza eskaintzeko. Alabaina, landu dugun esparru geografiko zehatzaren (Ezkerraldearen) gainetik, edozein eskualdeetara egokitzeko moduko proposamen didaktikoa ondu dut; alegia, edukietan tokiko errealitatera egokituta edozein eremutan erabiltzeko moduko markoa eskaini nahi diet lankideei. Formatuari dagokionez, ikasleei unitatea aurkezteko eta klasean lantzeko, arazo-egoeraren fase guztiak modu sinplean azaltzen dituzten aurkezpen grafikoak sortu ditut. Bestalde, irakaslearen lana koordinatzeko eta unitateen helburu didaktikoak, ebaluazio-irizpideak eta ebaluazio-adierazleak zehazteko, site bat sortu dut.
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Bilbo :
www.irale.hezkuntza.net,
2020
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2019-2020 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Geografia eta Historia |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak Arazo-egoerak Eduki digital didaktikoak Interneteko baliabidea Unitate didaktikoak |
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea Joan material honetara |
Adina / Maila: |
DBH, 4. maila |
Sinopsia: | Proiektu honek hutsune bikoitza betetzea du xede. Alde batetik, Euskal Herriko historiari lotutako edukiak lantzeko orduan baliabide-eskasiaren ondorioz irakasleok ditugun arazoak konpontzeko ekarpen xumea egin nahi du. Bestetik, aipatutako hutsunea arazo-egoeren metodologian oinarritutako unitate didaktikoak landuz betetzea du helburu. Horretarako, DBHko 4. mailan Geografia eta Historia irakasgaian jorratzen den marko kronologikoaren baitan Euskal Herrian jazotako zenbait gatazka (1718ko matxinada, Karlistaldiak eta Gerra Zibila) tokikotasunetik abiatuta landu ditut, ikasleei lehen eta bigarren mailako iturrien erabileran oinarrizko trebakuntza eskaintzeko. Alabaina, landu dugun esparru geografiko zehatzaren (Ezkerraldearen) gainetik, edozein eskualdeetara egokitzeko moduko proposamen didaktikoa ondu dut; alegia, edukietan tokiko errealitatera egokituta edozein eremutan erabiltzeko moduko markoa eskaini nahi diet lankideei. Formatuari dagokionez, ikasleei unitatea aurkezteko eta klasean lantzeko, arazo-egoeraren fase guztiak modu sinplean azaltzen dituzten aurkezpen grafikoak sortu ditut. Bestalde, irakaslearen lana koordinatzeko eta unitateen helburu didaktikoak, ebaluazio-irizpideak eta ebaluazio-adierazleak zehazteko, site bat sortu dut. |
---|---|
Parte-hartzaileak: | Bonbardaketa lantzen duten kantak abiapuntutzat hartzen dira hainbat gauza lantzeko: historia, hizkuntza, musika, ... |
Deskribapen fisikoa: | : Webgunea (sites) |
Hizkuntza-onespena: | 2020/04/28 |
Adina / Maila: | DBH, 4. maila |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2020/04/28 |