Perimetroa eta azalera [Matematika-arloa - DBH 1] [Interneteko baliabidea - Eduki digital didaktikoa] / zuzendaritza, Narcís Vives; egilea, Josep Pons; produkzio-zuzendaritza, Antonio Cara; itzulpena, Bakun
Zerrenda:
Erakunde egilea: | |
---|---|
Egilea(k): | ; ; |
Argitaratua: |
Barcelona
: Itinerarium
, 2011
|
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Matematika |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
Baliabide digitalak |
Loturak: |
Joan material honetara Deskargatu webgunea |
Adina / Maila: |
1.maila |

Edukiak: | Ikasleek geometriaren oinarrizko formekin lan egiten ikastea da sekuentzia didaktiko honen helburua. Era berean, poligono bakunak oinarri hartu eta forma konplexuak erlazionatzeko eta osatzeko gaitasuna sustatu nahi da. Edo, alderantziz: forma geometriko konplexu bat poligono bakunetan deskonposatzekoa. Eta, azken batean, ia edozein irudi lauren perimetroak eta azalerak kalkulatzeko gauza izan daitezen lortu nahi da. Horretarako, sekuentzia honela dago egituratuta: lehenik, zer egoeratan lan egingo den aurkezten da; ondoren, poligonoa zer den eta poligono mota ohikoenak zein diren gogorarazten da. Hasieran, oinarrizko formak aipatzen dira (karratua eta laukizuzena, adibidez), eta gero forma konplexuagoetara jotzen da. Asko erabiliko dugu Geogebra tresna, oso elkarreragin eta plastikotasun egokia lortzeko aukera ematen duelako. Erronka bat proposatzen da sekuentziaren hasieran; eta hari sekuentziaren amaieran emango zaio erantzuna. Horretarako, sekuentzia honela dago egituratuta: lehenik, zer egoeratan lan egingo den aurkezten da; ondoren, poligonoa zer den eta poligono mota ohikoenak zein diren gogorarazten da. Hasieran, oinarrizko formak aipatzen dira (karratua eta laukizuzena, adibidez), eta gero forma konplexuagoetara jotzen da. Asko erabiliko dugu Geogebra tresna, oso elkarreragin eta plastikotasun egokia lortzeko aukera ematen duelako. Erronka bat proposatzen da sekuentziaren hasieran; eta hari sekuentziaren amaieran emango zaio erantzuna. |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | Hezteko Objektu Digitala + Gida didaktikoa |
Adina / Maila: | 1.maila |