Hik hasi 218 : Finlandiari so : sistema bera da giltza / erredakzioa, Joxe Mari Auzmendi ... [et al.]
"Hik Hasi" euskal heziketarako aldizkaria pedagogiaren inguruko euskal aldizkari bakarra da. Euskara hutsez argitaratzen den hilabetekaria da. Argitalpenarekin batera urtero jardunaldiak eta mota desberdinetako aktibitateak sortzen ditu. Lehen zenbakia 1995. urtean argitaratu zuen irakasle talde zabal batek, euskal hezkuntzari buruzko informazio, eztabaida eta elkargunerako bitarteko izan nahian. Besteak beste, irakasle haien artean zeuden Joxe Mari Auzmendi eta Lore Erriondo. "Hik Hasik" ezaugarri hauek hartu zituen abiapuntutzat: euskalduna, nazionala, hezkuntza komunitateko partaide guztiena, baterakoia, irekia, plurala eta independentea.
Zerrenda:
Argitaratua: |
Lasarte-Oria :
Xangorin,
2017
|
---|---|
Bilduma: |
EIMA 1 (2017ko deialdia)
Hik hasi aldizkaria (Xangorin Koop. Elk.) ; 218 |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
Baliabide digitalak Elkarrizketak |
Loturak: |
Ikus argitaratzailearen webgunea Ikus aldizkariaren bertsio digitala |
Sinopsia: | "Hik Hasi" euskal heziketarako aldizkaria pedagogiaren inguruko euskal aldizkari bakarra da. Euskara hutsez argitaratzen den hilabetekaria da. Argitalpenarekin batera urtero jardunaldiak eta mota desberdinetako aktibitateak sortzen ditu. Lehen zenbakia 1995. urtean argitaratu zuen irakasle talde zabal batek, euskal hezkuntzari buruzko informazio, eztabaida eta elkargunerako bitarteko izan nahian. Besteak beste, irakasle haien artean zeuden Joxe Mari Auzmendi eta Lore Erriondo. "Hik Hasik" ezaugarri hauek hartu zituen abiapuntutzat: euskalduna, nazionala, hezkuntza komunitateko partaide guztiena, baterakoia, irekia, plurala eta independentea. |
---|---|
Edukiak: | -Editoriala: Autonomia eta konfiantza ardatz, sistema osoa eragile. -Albisteak -Gai nagusia: Finlandiari so: sistema bera da giltza. -Elkarrizketa: Gonzalo Larruzea (Eusko Jaurlaritzako Hezkutzako ikuskaria): "Pedagogiaren arloan autonomia handiagoa behar dute zentroek; planteamendu irekiagoak egiteko aukera eman behar zaie ikastetxeei". -Ekarpena 1: Gizarte Zientziak ingelesez. "Eleanitz" proiektuaren ikerketarako ikuspegi teorikoa. Nagore Vesga Bujan (EHUko Bigarren Hezkuntza irakasleen preprestakuntzarako masterreko ikaslea) -Ekarpena 2: "Pedagogo sortzaileak: Angelica Olvera" liburua. Aritz Larreta eta Iñaki Arana (Pedagogia sistemikoan adituak) -Galdeidazu: Jolas-terapiako Euskal Herriko Elkartea. Zer da jolas-terapia eta zein ekarpen egin diezaioke eskolari? -Proposamena: Beintza- Labaiengo Orbela aterpetxea (Nafarroa). Natura, kontrabandoa eta akelarreak. -Atzeko atetik: Zuriñe Hidalgo (musikaria eta aurkezlea) -Argitalpenak |
Finantzaketa: | Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 1, 2017ko deialdia) |
Deskribapen fisikoa: | 42 or. : kol. argk. ; 30 cm + 1 liburuxka "Udako topaketak" |
Hizkuntza-onespena: | 2017/05/02 |
Didaktika-onespena: | 2017/06/27 |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2017/05/02 |
ISSN: | 1135-4690 |