Robotika [Lehen Hezkuntza 5] : eraiki eta programatu NEXT 2.0rekin / egileak, Exodega lan taldea ; gainbegiratzaile teknikoa, Alberto Bernabéu Lorente ; [itzulpena, Bakun SL]
Ibaizabalek Robotikako proposamen editorial berritzailea aurkezten dizu. Zer eskainzten dizu Next Robotika Ibaizabalek? Robotikako eskolak modu errazean, mailakatuan eta etapa bakoitzerako modu egokian garatzeko beharrezko elementu eta baliabide guztiak. Eraiki eta programatu robotak LEGO Hezkuntza WeDo 2.0rekin. Nahi al duzu zeure kanoia egin, elur jausiak nahita eragin eta ezbeharrik gerta ez dadin? Edo zubi altxagarri bat eraiki, itsasontziak hurbildu orduko bere kasa zabalduko dena? Eta, zergatik ez, txirriskila bat egin, habiara hurbildu eta txiten tripazorriak aseko dituena?
Zerrenda:
Egile korporatiboa(k): | ; |
---|---|
Egilea(k): | |
Argitaratua: |
Amorebieta-Etxano :
Ibaizabal,
L.G. 2018
|
Bilduma: |
EIMA 1 (2018ko deialdia)
Next Robotika Ibaizabal |
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Natura, Gizarte eta Kultura Ingurunearen Ezagutza |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Proposamen didaktikoa |
Adina / Maila: |
Lehen Hezkuntza, 5. maila |
Sinopsia: | Ibaizabalek Robotikako proposamen editorial berritzailea aurkezten dizu. Zer eskainzten dizu Next Robotika Ibaizabalek? Robotikako eskolak modu errazean, mailakatuan eta etapa bakoitzerako modu egokian garatzeko beharrezko elementu eta baliabide guztiak. Eraiki eta programatu robotak LEGO Hezkuntza WeDo 2.0rekin. Nahi al duzu zeure kanoia egin, elur jausiak nahita eragin eta ezbeharrik gerta ez dadin? Edo zubi altxagarri bat eraiki, itsasontziak hurbildu orduko bere kasa zabalduko dena? Eta, zergatik ez, txirriskila bat egin, habiara hurbildu eta txiten tripazorriak aseko dituena? |
---|---|
Finantzaketa: | Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 1, 2018ko deialdia) |
Deskribapen fisikoa: | 36 or. ; kol. ir., argk. : 29 cm |
Hizkuntza-onespena: | 2018/03/14 |
Didaktika-onespena: | 2018/04/09 |
Adina / Maila: | Lehen Hezkuntza, 5. maila |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2018/04/09 |
ISBN: | 978-84-9106-520-3 |