Azala
Liburua Eskuragarri

Euskara Lehen Hezkuntza 5 : irakaslearen gidaliburua / Hiart Legarra ... [et al.] ; [azaleko irudia eta ilustrazioak, Ivan Landa]

Euskara LH 5. mailako proiektuaren irakaslearen gidaliburua. Bertan ditu irakasleak proiektuaren inguruko azalpen eta baliabide guztiak, ebazpenak, fitxa osagarriak... Hezkuntza Sailak Heziberri 2020 egitasmoaren bidez argitaratu dituen dekretu eta argibideei helduz eta bertan zehazten diren orientabide eta oinarri metodologikoak jarraituz, LH 5. mailako ikasleek euskaraz izan beharreko komunikazio-gaitasunaren garapenean laguntzea. Haurrek, hizkuntza-edukiez gain, norekin edota norentzat hitz egiten ari diren eta zer helbururekin ari diren izan behar dute kontuan; izan ere, hizkuntza-erregistroari dagokionez, bereizten jakin behar dute ezin dietela modu berean hitz egin irakasleari edota lagunei. Ikasmaterial honen alderdi eta ekarpen aipagarrienak, labur-labur: Hezkuntza curriculuma abiapuntu, Hizkuntza-ikuspegi diskurtsiboa, Proiektuen bidezko metodologia, Aniztasunaren printzipioa, Ikaslea protagonista, Ëuskal Herriko eta nazioarteko kultura uztartua eta edukien progresioa.

Zerrenda:
Egilea(k): Zuloaga, Eneko ; Boillos, Mari Mar ; Ibarluzea, Miren ; Aranberri, Nora ; Larrea, Kepa ; Zaballa, Itxaropena ; Legarra, Hiart ; Landa, Ivan
Argitaratua: Donostia : Erein, L.G. 2021
Bilduma: EIMA 4 (2020ko deialdia)
EIMA 1 (2021eko deialdia)
Erein proiektua
Hezkuntza-etapa: Lehen Hezkuntza (LMH)
Ikasgaia: Euskara eta Literatura
Generoa / Forma: Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Ikus ikaslearen liburua
Adina / Maila: LH, 5. maila
Sinopsia:Euskara LH 5. mailako proiektuaren irakaslearen gidaliburua. Bertan ditu irakasleak proiektuaren inguruko azalpen eta baliabide guztiak, ebazpenak, fitxa osagarriak... Hezkuntza Sailak Heziberri 2020 egitasmoaren bidez argitaratu dituen dekretu eta argibideei helduz eta bertan zehazten diren orientabide eta oinarri metodologikoak jarraituz, LH 5. mailako ikasleek euskaraz izan beharreko komunikazio-gaitasunaren garapenean laguntzea. Haurrek, hizkuntza-edukiez gain, norekin edota norentzat hitz egiten ari diren eta zer helbururekin ari diren izan behar dute kontuan; izan ere, hizkuntza-erregistroari dagokionez, bereizten jakin behar dute ezin dietela modu berean hitz egin irakasleari edota lagunei. Ikasmaterial honen alderdi eta ekarpen aipagarrienak, labur-labur: Hezkuntza curriculuma abiapuntu, Hizkuntza-ikuspegi diskurtsiboa, Proiektuen bidezko metodologia, Aniztasunaren printzipioa, Ikaslea protagonista, Ëuskal Herriko eta nazioarteko kultura uztartua eta edukien progresioa.
Finantzaketa:Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2020ko deialdia)
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 1, 2021eko deialdia)
Deskribapen fisikoa:274 or. : kol. argk., ir. ; 28 cm
Hizkuntza-onespena:2021/07/08
Didaktika-onespena:2021/07/08
Adina / Maila:LH, 5. maila
Hezkuntza Sailaren onespena:2021/07/08
ISBN:978-84-9109-716-7