Azala
Liburua Eskuragarri

Gaitasun handiko ikasleekin esku hartzeko eredua Nafarroan [Interneteko baliabidea] = Modelo de intervención con el alumnado con altas capacidades en Navarra / [egileak, Elena Aguilera Villalobos, Isabel Aracama Cobos ; egilekideak, Belén Marko Indurain, Alazne Goikoetxea Garate (NHBBZko gaitasun handiko taldea ; berrikuspena eta aholkularitza, Rosabel Rodríguez Rodríguez]

Gero eta kezka handiagoa dago gaitasun handiez, hala gizartean nola hezkuntza-eremuan. Horrekin batera, gaur egun, badira hainbat eredu gaitasun handiak azaltzeko eta eredu bakoitzak bere ikuspuntua dauka gaitasun handien inguruan. Eredu horietatik hainbat ikuskera eratorri dira gaitasun handien identifikazioaz, ebaluazio psikopedagogikoaz, bai eta hezkuntzak eman beharreko erantzunaz ere.Egoera horretaz jabeturik, agiri honek proposamen irekia izan nahi du, etengabe berrikusteko modukoa, ikastetxeetan dauden era bateko zein besteko egoerak biltzen saiatu dena, NHBBZko Gaitasun Handiko taldeak jasotako egoerak, hain zuzen. Agiriak, halaber, familien Kezka bildu du haien seme-alabek ikastetxeetan jasotzen duten arretaz, eta bildu ere, lan ildoen eguneratze etengabea.Azken buruan, esparru-proposamen bat da eta tresna egokia izan nahi du, ikastetxeei hezkuntza-arreta jakin bat diseinatzen laguntzeko. Hezkuntza-arreta horrek:t Gainditu egin beharko ditu ikasle horien gaineko ikusgaitasun errealista oztopatzen ari diren uste okerrak, aurreiritziak eta estereotipoak.t Hizkuntza bateratu bat eman beharko die ikastetxeetako profesionalei gaitasun handiaren kontzeptualizazioaz.t Lan ildo bat ireki beharko du ikastetxeetan ikasle horiek izan ditzaketen premiei erantzuteko, haien potentzialtasunen ahalik eta garapenik handiena ahalbidetuta.t Egonkortasuna eman beharko die hezkuntza-neurri guztiei, bai eta jarraipena ere

Zerrenda:
Egile nagusia: Aguilera Villalobos, Elena
Erakunde egilea: Nafarroako Hezkuntza Bereziko Baliabide Zentroa (KREENA)
Beste egile batzuk: Aracama Cobos, Isabel ; Marko Indurain, Belen ; Goikoetxea Garate, Alazne ; Rodríguez Rodríguez, Rosabel
Argitaratua: Iruña : Nafarroako Gobernua, Hezkuntza Departamentua, L.G. 2022
Gaia
Generoa / Forma Monografiak
Interneteko baliabidea
Loturak: Ikus liburuaren bertsio digitala
Argitaletxearen webgunea
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Monografia 376.4-053.2(460.16) AGUI gai Eskuragarri  Eskatu EK23010039