Ezetz Asmatu! [Interneteko baliabidea - Webgunea] / [ekoizpena, IKTeskola-PantallasAmigas ; zuzendaritza, Jorge Flores Fernandez ; zuzendaritza eta garapen teknikoa, Araiz Zalduegi Viar ; garapen pedagogikoa, Itziar Errasti Pereg ; diseinu grafikoa, Sergio Rodriguez Ceron]
“Ezetz Asmatu!” proiektu ludiko-hezitzailea da, 8 eta 14 urte bitarteko adingabeei zuzendutakoa, quiz azkar motako jokoak oinarri hartzen dituena. Online teknologiekin lotutako zibersegurtasuna eta pribatutasuna sustatzea du helburu nagusia. Ingurune digitalean aritzean, ezinbestekoa da datuen babesarekin, pribatutasunarekin eta segurtasun informatikoarekin lotutako arriskuak eta mehatxuak identifikatzea, ondorioak aztertzea, babes- eta segurtasun-neurriei garrantzia emanda eta teknologiaren erabilera arduratsuan heztea, jokabide jakin batzuetatik eratorritako arriskuen jakitun izan daitezen eta haien eta besteen segurtasuna arriskuan jar ez dezaten. IKTeskolak PantallasAmigas ekimenaren laguntzaz sortutako eta garatutako proiektua da, eta Bizkaiko Foru Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak diruz lagundutako materiala da.
Erakunde egilea: | |
---|---|
Egilea(k): | ; ; ; |
Argitaratua: |
[Bilbo] :
IKT Eskola Elkartea,
2023
|
Bilduma: |
EIMA Digitala (2023ko deialdia)
|
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Teknologia eta Digitalizazioa Euskara eta Literatura Gaztelania eta Literatura Gizarte Zientziak, Geografia eta Historia Geografia eta Historia |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
Eduki digital didaktikoak Baliabide digitalak EIMAk onetsitako materialak Bideojokoak Jolas didaktikoak |
Loturak: |
Joan material honetara Ikus gida didaktikoa |
Adina / Maila: |
Lehen Hezkuntza, 4., 5. eta 6. mailak DBH, 1. eta 2. mailak |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK24050054 |