Gorputz Hezkuntzan txor-txor (ikas-egoera) : [Interneteko baliabidea] Gorputz Hezkuntzako programazioa : Lehen Hezkuntzako 3. maila / Unai Gonzalez Lasaga
Gure umeek gero eta gutxiago hitz egiten dute euskaraz beraien artean, batez ere testuinguru ludikoan: jolastokian, jantokian, Gorputz Hezkuntzako saioetan… Kasu batzuetan irakasleekin ari direnean ere gaztelaniara jotzen dute. Horregatik, beharrezkoa da, ikasturte osoan zehar, ahozkotasunaren lanketa sakonagoa egitea, eta ez bakarrik hizkuntza irakasleak edota tutoreak. Guztion lana da gure ikasleak komunikatzeko gaitasunean trebatzea. Gainera, Gorputz Hezkuntzako saioek aukera aparta ematen dute lanketa hori modu ludikoan egiteko, arloak, berez, ikasle gehienengan pizten duen motibazioaz baliatuz. Beraz, ikasturtean zehar burutuko diren ikas-egoera bakoitzean, ahozkotasunaren lanketari garrantzia emango zaio, jarduera, sekuentzia, proiektu edo azken ekoizpen baten bitartez.
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Gasteiz :
Irale,
2024
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2023-2024 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Gorputz Hezkuntza |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak IRALEren materialak Baliabide digitalak Programazio didaktikoak Unitate didaktikoak Ikas-egoerak |
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea Joan material honetara (EIMA Katalogoa) |
Adina / Maila: |
Lehen Hezkuntza, 3. maila |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK24050082 |